streda, 19. apríla 2017

Náplaste na akné Mentholatum + narodeninová GIVEAWAY

Už je to tu zas... moje narodeniny. Nie tie blogové, ale tie moje. Tie posledné... no, alebo tie posledné dvoje neboli nič moc, za to na tieto mám naplánovaný výlet do Prahy s mojou drahou polovičkou. Teším sa veľmi, to je jasné, a mám z toho celkove tak dobrý pocit, že tohtoročné narodeniny nemôžu byť menej než skvelé. No a keďže tu už dlho nebola nejaká giveaway, rozhodla som sa pre vás jednu pripraviť. Takže kým sa ja vytešujem v Prahe, vy čítajte a súťažte. =) 

Ako už napovedá názov, ide o náplaste na akné značky Mentholatum. Popravde, dlho som netušila ako presne tieto náplaste fungujú, ale po dvoch rokoch som zistila, že moja dedukcia bola správna a náplaste som používala správne. Teraz teda, keď už viem, čo a ako, môžem vám tu presne popísať ako náplaste fungujú... a vďaka môjmu priateľovi, ktorý doniesol z Taiwanu pár chto balení, môžte o jedno  súťažiť. 

Ak sa čudujete, prečo ich doniesol až z ďalekého Taiwanu, tak tušíte správne, ide o zahraničný výrobok, a teda na Taiwane som ho aj v r. 2014 objavila. Pôvod má však táto značka v Amerike z dôb, keď sa písal ešte rok 1889, potom výrobky tejto značky zožali veľký úspech v Japonsku, ktoré značku v r. 1988 kúpilo, no a odtiaľ sa šíril úspech ďalej do celej Ázie. S tým súvisí potom aj to, prečo som tento výrobok nevedela dlho použiť - návod bol písaný v čínštine, a hoci som tušila ako ho zhruba použiť, potvrdila som si to až koncom minulého roka.=D Prejdime však k charakteristike samotného výrobku.


Balenie obsahuje 26 kusov náplastí, ktoré sú nalepené na priesvitnej podložke, ktorá je ďalej zabalená v ochrannom obale. Náplaste majú rôzne veľkosti - malé (0,8 mm), stredne veľké (1 cm) a veľké (1,2 cm). Súčasťou balenia je plastová pinzeta, ktorá zabezpečuje hygienickú manipuláciu s náplasťami. Náplaste sú hydrokoloidné - to znamená, že viažu tekutinu, v tomto prípade z póru, ktorú potom menia na biely gél. Na rovnakom princípe fungujú napríklad náplaste na otlaky. Náplasť priľne na pokožku, takže ranku chráni pred špinou, vodou či potom - čím sa predchádza ďalšiemu zápalu, zároveň však umožňuje pokožke dýchať, takže je možné nechať ju nalepenú niekoľko hodín až dní. Zároveň pomáha akné liečiť. 
Náplaste sú priehľadné zhruba ako papier na pečenie, keď sú na podložke, avšak na pokožke sú zo začiatku takmer neviditeľné. Náplasť však postupne nasáva obsah, gélovatie do biela. Preto odporúčam používať náplaste na noc, kedy vás to nijak neobťažuje.
Náplaste sa používajú na jednotlivé vyrážky, nie veľkoplošne.
Jedno balenie zoženiete cez ebay za necelých 7 dolárov.


Čo sa týka použitia, to je veľmi jednoduché, avšak aby bolo účinné, vyžaduje dôslednosť. Takže vzorová situácia: predstavte si, že sa vám spravil vriedok a vy sa ho chcete zbaviť. Ako prvé sa teda odmaľujete, vyčistíte si tvár bežným spôsobom a prostriedkami, ktoré na to bežne používate. Tvár osušíte, zatiaľ nekrémujete. Problematický vriedok narušíte. To sa dá spraviť viacerými spôsobmi, záleží od toho v akom štádiu momentálne je. V každom prípade, náplasť sa dá použiť len na "narušený" vriedok - inak náplasť nemá ako "odsať" obsah vriedku. No a to sa dá teda spraviť klasicky-mechanicky pomocou prstov (zdôrazňujem ale čistotu rúk a hlavne nepoužívajte zbytočne silu!) alebo pomocou pomôcky na odstraňovanie vyrážok, niekde sa označuje aj ako lyžička na odstránenie komedónov. Sama som s touto "lyžičkou" nikdy nepracovala, ale je to známa alternatíva. 
Takto narušený vriedok potom treba vydezinfikovať. Videla som videá, v ktorých odporúčali alkoholové dezinfekčné tampóny. Tie odporúčam aj ja - v lekárni ich nie je problém kúpiť. 100 kusov kúpite za cca 3 eurá. Ak nemáte takéto tampóny, použite aspoň tampón s trochou pleťovej vody. Vyrážku teda jedným alebo druhým jemne prejdite - dezinfikujte. Napokon už len zvoľte potrebnú veľkosť náplaste, nalepte a... hotovo. Ďalej potom pokračujte vo svojej "beauty rutine" - toner, emulzia, krém, čokoľvek, čo zvyknete používať.
Náplasť vymeňte potom podľa potreby, najlepšie však nie skôr ako po 12-tich hodinách ... prípadne skôr, keď bude celá náplasť gélová a biela.


Mne väčšinou stačí jedna náplasť, málokedy dve... ale aj to závisí od každého inak. Pokojne vymeňte až tri náplaste za sebou. Čo sa týka výhod, tak v prvom rade sa mi vyrážka nezapáli, pretože sa k nej nedostanú baktérie, a tak ju ani netreba zbytočne všelijako tlačiť. S tým súvisí aj to, že nevzniká veľké začervenanie a neskôr jazvička, a celkove sa skracuje doba hojenia. Pre mňa je to jeden z najobľúbenejších výrobkov. 


PRAVIDLÁ GIVEAWAY (platí len pre SR a ČR)
1. Do komentára pod tento článok napíšte - Súťažím! a nejaký kontakt na seba, na ktorom vás zastihnem v prípade výhry.
2. Ďalej do komentára napíšte tip na článok, ktorý by ste si na tomto blogu rady prečítali, prípadne prihoďte tému, ktorá vás zaujíma a myslíte si, že by som o nej mala napísať.

!!!!Ako získať plusové body a zvýšiť svoju šancu na výhru!!!
a. zdielajte link na túto giveaway na svojom blogu, Instagrame či FB stránke (link na vaše zdielanie nezabudnite uviesť do komentára!!!)
alebo
b. stante sa odoberateľom môjho blogu alebo Instagramu (opäť nezabudnite na svoje užívateľské meno)
alebo
c. zanechajte komentár pri akomkoľvek mojom článku, ktorý vás zaujal

Súťaž trvá do 22. mája 2017
BB

15 komentárov:

  1. Tak teda súťažím! :D Kým ty sa ideš vytešovať v Prahe, ja z nej odlietam sa vytešovať do Paríža, každopádne užite si to tu a rada si následne prečítam napríklad report ako sa vám tu páčilo a kde ste boli (napríklad aj jesť) - nech viem kam ísť :D
    Ale inak ja si prečítam hocičo. Možno by bolo zaujímavé prečítať si, ako nájsť krajčírku a koľko taká sranda v dnešnej dobe stojí.
    Kontakt na mňa cez môj novozaložený Instagram, kde ťa teda aj sledujem, ako Merinocka :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prahu by som s radosťou menila za Paríž. Chjaj - tu bola zasa len zima, dážď a vietor. Silne uvažujem, že už do Prahy nepôjdem, lebo nikdy mi nevyjde počasie =/. Za tie roky som neprišla na jeden dôvod, prečo ľudia Prahu tak obdivujú. Nechcem hejtiť, ale pre mňa je to vždy len sklamanie to mesto. Nehovoriac o tom, že veľa ľudí nám ani nerozumelo! A jedno - mladí či starí. Ale aspoň sme sa tam dobre najedli, to musím uznať - vid instagram a kúpila som si narodeninový darček - veď kvôli tomu sme tam vlastne aj išli.
      Inak taký článok mám rozpísaný, ale neviem sa dokopať ho dočítať.=D
      Áno, na Insta som ťa zaregistrovala.=D Teším sa na príspevky.

      Odstrániť
    2. Ja som si Prahu zamilovala, ale to bude tým, že som tu aj počas pekných dní :D inak má to mesto všetko, čo potrebuješ, históriu aj shoppingy, aj prírodu, a chvíľami som si hovorila, že o čo je Paríž lepší, Praha aspoň nemá tolko teroristov :D
      Inak čo sa týka porozumenia - ja hovorím česky, ale minule som v metre počúvala dve mladé holky, a aj keď hovorili česky, nerozumela som ničomu čo hovoria :D taká smršť rýchleho slangu mládeže...
      Inak sa teraz zamýšľam a keď som sem chodila iba na návštevy, tiež som skoro vždy vychytala búrky a lejaky. Možno to je nejaká kliatba na turistov :D

      Odstrániť
  2. Soutěžím. Já si podobné náplasti pořídila v Rossmanu, ale používala jsem je špatně...tak snad budu mít šanci to napravit s těmihle. Určitě bych uvítala více článků o málo známé kosmetice, mě třeba zujaly na Aliexpressu značka By Nanda a Manshili (kočičí obaly).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ešte som o tých značkách nepočula, ale je fakt, že ja si skôr idem po tých svojich overených =D... nejaká Ázia? Aspoň súdim z obrázkov.=D

      Odstrániť
  3. O týchto náplastiach som ešte nikdy nepočula, ale naozaj ma veľmi zaujali!:)

    Saja Frey Blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som na ne tiež natrafila len náhodou.=D Na SR som ich napr. ani nevidela... ale tu až tak veľmi tú kozmetiku nesledujem, tak možno mi niečo uniklo.=D

      Odstrániť
  4. súťažím ! :)
    určite nejake life hacks ale také čo robíš ty reálne
    n.princess@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. zdielam tu
    https://www.facebook.com/Giveaway-SKCZ-723421241025612/?ref=settings

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Soutěžím! :)
    Mě by se líbil třeba nějaký nový článek do sekce "Pečiem s/Varím s" :)
    terkaturynova@seznam.cz

    + sdílela jsem https://www.facebook.com/gray.army/posts/1336683866427349
    + sleduji tě na instagramu jako tee.ssi

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Soutěžím!
    Ráda čtu různé kosmetické recenze!:)
    klara.odehnalova1@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť