sobota, 8. apríla 2017

Moje druhé, "kapkejkové" ja

Vo svojom minuloročnom narodeninovom článku som spomínala, že počas výšky sme s kamarátkou Polly piekli cupcakes. Okrem dejín odievania, histórie a podobne, mám neskutočne rada aj jedlo vo všeobecnosti a samozrejme, pečenie. Veľa ľudí sa mi smeje, že som jediný človek, ktorý počas jedenia myslí  už na to, čo bude jesť ako ďalšie za pár hodín. A brat sa vždy smeje, že pri jedení pozerám relácie o varení (nech žije TV Paprika!!!) Ani nemusím hovoriť, že každá moja dovolenka je vlastne taký degustačný výlet.=D A som rada, že s priateľom sme sa v tomto obaja zhodli, lebo ja proste to kávičkovanie, posedávanie a "papanie" naozaj strašne ľúbim.=D Ale aby som to skrátila, pre tých, ktorí ešte nevedia - rada pečiem a práve pri cupcakes, v r. 2012, to celé začalo. 

Naša kapkejková "história" (moja a Pollyina) sa momentálne teda počíta už na pekných pár rokov, počas ktorých sme sa viacej ráz snažili o zoficiálnenie. To sa nám zatiaľ nepodarilo, a tak sme si povedali, že aspoň túto kapitolu nejak uzatvoríme a pohneme sa ďalej. A čo lepšie nás mohlo napadnúť ako zozbierať všetky naše overené recepty, spísať ich a dať im nejakú krásnu vizuálnu podobu. Tušíte správne, konečným produktom je kniha ... či ju nájdete aj na pultoch, je v tento deň ešte otázne, ale ja verím, že na Vianoce si ju nájdete rovno pod vianočným stromom, pretože podľa mňa je perfektná - plná sladkých receptov, zdravých aj úplne hriešnych, krásne naaranžovaných do viktoriánskeho štýlu plného prekrásneho porcelánu. 

Ako hovorím, zatiaľ je to ale len na úrovni rokovania. Kým však prídeme k nejakému rozhodnutiu, my s Polly sme sa rozhodli, že založíme blog o pečení a to naše čakanie vyplníme užitočnou prácou - ako inak - pečením. Týmto vás teda pozývam na môj/náš druhý blog, ktorý bude venovaný mne, polly, cupcakes, pečeniu ako takému, našemu "kapkejkovému" životu, rozkošenému porcelánu, ochutnávkam, radostiam a všeličomu inému, čo nás napadne.=D Link TU. Inak naše pečenie nie je vždy len o pečení, ale aj o bloomerskách, objemných sukniach a  korzetoch.=D My totižto berieme každú stránku prezentácie naozaj vážne a nedalo by nám, servírovať vám cupcakes, napr. na nejakom festivale, v rifliach a tričku ;).

Vizuál knihy
Na intenzívnejšiu komunikáciu sme potom zvolili facebook. V podstate sme na tej istej adrese odkedy sme začali s vypekaním cupcakes, len sme trocha zmenili dizajn. A pretože Instagram nás baví zo všetkých sociálnych sietí najviac, nájdete nás aj tam. Tak followujte, likujte, klikajte, píšte ako o život, lebo ja chcem vedieť vašu spätnú odozvu na náš staronový... no nazvime to ... projekt.=)
BB

Jeden z našich výtvorov alias Magic cupcakes

2 komentáre:

  1. Mazec! Jeden se zdejchne s učením a takové novin(k)y! I když mě cupcaky neoslovily a jsem těžce muffinová (cupcaky jsou na mě moc sladké :(), tu knihu si koupím už jen díky té vizuální stránce! A odívání - vy budete takový slovenský Herbář hele! ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skúškuješ alebo píšeš prácu? =D V každom prípade držím palce pri jednom, druhom alebo v oboch prípadoch.=D
      No my tiež nie sme na extra sladké veci, preto sme vymysleli špeciálne krémy - pudingové - tie nie sú ani sladké, ani mastné ako napr. klasické krémy, ktoré sa používajú na CC.;) Alebo lepšie povedané, vieš ľahšie doladiť sladkosť alebo "krémovosť", keďže samotný krém nie je závislý od nejakého konkrétneho množstva cukru či masla.

      Odstrániť