streda, 14. júna 2017

My Beauty Diary #8: Aktuálna kozmetická TOP 4-ka

Od Vianoc až doteraz sa mi nazbierala celkom pekná hromada kozmetiky - niečo sa minulo a nahradila som to novým, niečo som kúpila pre radosť, a niektoré veci mi zasa doniesol priateľ "z práce". Asi ani nemusím spomínať, že napísať článok o novinkách som chcela už dlho, ale akosi sa k tomu nie a nie dokopať. Na druhej strane, teraz vám môžem priniesť len to naj a navyše dobre otestované naj.=D Tak sa poďme pozrieť, čo to presne je.=D


Ešte v priebehu Vianoc sa u nás doma objavila prírodná kozmetika Mylo, ktorá ma naozaj milo prekvapila. Už viac ráz som písala, že prírodná kozmetika skrátka nie je to pravé orechové na moju pleť. Skúšala som viacero výrobkov a viaceré značky, ale vždy som sa vyhádzala. Čítala som, že pleť môže reagovať na prírodnú kozmetiku úplne rovnako ako na tú z drogérie či lekárne - inými slovami vám nemusí sadnúť... chcem tým ale povedať, že moje pozorovanie bolo správne, nebol to len taký výmysel, a teda každému na pleť pasuje niečo iné. Lenže ja rada skúšam nové veci, a tak mi nedalo neotestovať aj túto kozmetiku. A ako som už písala, veľmi milo ma prekvapilo konkrétne olejové sérum na suchú a citlivú pleť. Sérum nebolo určené pre mňa, takže ani výber nekorešpondoval s mojou mastnou pleťou, no napriek tomu mi sadlo perfektne. Už dávno som zistila, že aj na mastnú pleť môžem použiť olej, samozrejme nie akýkoľvek ... ale táto kombinácia mi naozaj sadla.
Sérum je balené v sklenej fľaštičke s malou pipetkou, takže dávkovanie je veľmi hygienické... a povedzme si, že sklená nádoba je aj ďaleko ekologickejšia. A to ani nehovorím, že samotné balenie je veľmi elegantné, pekné na pohľad a praktické.
Sérum som aplikovala na noc, na vyčistenú tvár... vždy tak dve až tri kvapky. 15 ml balenie mi vydržalo 4 mesiace, dokonca s tým, že pár krát som bola šikovná a zhodila som ešte otvorenú fľaštičku.... takže o nejaký objem som aj prišla.
Čo sa týka účinkov, tak pre mňa je najväčším benefitom to, že ráno mám pleť veľmi jemnú na dotyk. Mám pocit, že sérum s pleťou aj naozaj niečo robí (min. zjemňuje) a to zatiaľ nemám ani pri jednom kréme. Inak sérum sa, napriek olejovej konzistencii, vstrebáva dobre. Je možné ho použiť aj ráno, pod make-up... pár krát som to dokonca aj skúšala. Nebolo to vyslovene zlé v kombinácii s make-upom, ale na moju mastnú pleť nie úplne ideálne.=D

V januári som si potom objednávala kórejskú kozmetiku - nový BB krém, lebo ten starý už došiel, a nikto nerobí lepšie BB krémy ako Kórejci; ďalej lip tint a púder na tvár. Púder na tvár je značky Holika Holika a volá sa Sweet Cotton Pore Cover Powder. Vybrala som si ho z viacerých dôvodov - má super rozkošné balenie s labutienkou!!!!, je biely/transparentný, takže ideálny k mojej bielej januárovej pokožke, je určený na zväčšené póry a mastnú pleť, a hlavne je cenovo dostupný - 6,5 gramové balenie stojí okolo 7 eur... a v neposlednom rade - je dostupný aj cez slovenský e-shop.
Púder je teda biely, na pokožke , v adekvátnom množstve, transparentný. Je sypký. Uložený je v plastovej nádobke so šrobovateľným vekom, v ktorom je plastové sitko a labutienka. Sitko bráni tomu, aby sa púder v nádobke presypával zo strany na stranu, zároveň je aj akýmsi dávkovačom. Vďaka tomu, že je sitko priesvitné viete, koľko vám ešte ostáva púdru. Labutienka je veľmi príjemná;, púder ňou vklepávate do pleti. Dá sa preprať, takže viete ju udržiavať stále čistú.
Čo sa týka "výkonu" púdru, tak ten je podľa mňa fajn. Nie je to nič extra, ale pomer kvalita-cena je vynikajúca. Zmatňovať zmatňuje naozaj dobre, tie póry aj trocha vyplní/prekryje, ale nie je to zasa nič svetoborné. Oceňujem aj jemnú karamelovú vôňu, ktorú má púder, a ktorú cítite pri pudrovaní.
Pre mňa je to dobrý výrobok a mám v pláne si ho kúpiť aj na ďalší krát. Inak Holika Holika má celú radu výrobkov Sweet Cotton, ktorá je určená na mastnú pleť. Osobne mám v pláne ešte nejaké veci z tejto rady vyskúšať.

Priateľ mi zasa koncom februára spravil radosť kozmetikou, ktorú ponakupoval v Hong Kongu a na Taiwane. Niektoré produkty, ako super skvelé masky na tvár - na tie ozaj nedám dopustiť - som opisovala už v tomto článku pomaly dva roky dozadu. Tentokrát doniesol aj šampón z rady Ma Chérie - Air Feel Shampoo. Pripomínam, že ide o japonskú značku Shiseido. Šampón je určený na mastné vlasy, ktorým má dodať objem.
Šampón má priesvitnú, gélovitú konzistenciu a vytláča sa pomocou pumpičky. Mám dojem, že Aziati majú celkove veľmi radi veľké balenia s pumpičkou ... pretože aj na Taiwane sme, na mesiac pre tri baby, kupovali litrový šampón!!! s pumpičkou a litrový sprcháč s pumpičkou... a všetko v kúpeľni malo pumpičku, akurát zubná pasta nie.=D No ale teda, balenie je objemné, praktické s pumpičkou a čo si budeme hovoriť, veľmi rozkošné a ženské.=D
Šampón má aj krásnu vôňu - takú ovocno-kvetinovú... veľmi sviežu. Po prvom umytí som mala dojem, že tento šampón asi nie je robený na našu tvrdosť vody, pretože som mala pocit ako keby som ho ani z hlavy nezmyla. Vlasy boli akési ťažké, zlepené a suché zároveň. Prestala som ho teda na nejaký čas používať... avšak o pár týždňov som sa k nemu vrátila a vlasy boli zrazu úplne dobré. Asi na tom niečo bude, že pokožka si potrebuje na nový šampón zvyknúť... a ja som predtým dlho-dlho používala len jednu značku.
So šampónom som tak napokon spokojná.

Okrem šampónu som dostala na vlasy aj "arganový olej" značky Lucido-l - Argan Rich Oil. Od tejto značky mám aj mlieko na vlasy, ktoré sa stalo skôr súčasťou zátišia v poličke, ako reálne používaným výrobkom. Čo mi pripomína, že už je asi aj dávno po záruke a mala by som ho vyhodiť.=D  Neprišla som totižto na to, čo presne má robiť a ako s ním pracovať... Preto ma trocha prekvapilo, že tento "arganový olej" asi naozaj funguje. Že som si ja všimla, že mám lesklejšie vlasy odkedy ho používam, to je ok... ale už keď moja mama sama od seba zahlási, že mám krajšie (lesklejšie) vlasy, tak to už potom musí byť.
Teraz vysvetlím tie úvodzovky pri arganovom oleji. Ja som totižto čakala, že to bude klasický vlasový olej, aký mám napr. od Schaumy. V skutočnosti ide o priesvitnú, gélovito-olejovú konzistenciu s jemnou kvetinovou vôňou.
Podľa toho, čo som našla na internete, má tento výrobok obnovovať poškodené vlasy, pričom obsahuje látky, ktoré dokážu penetrovať vlas tak, aby sa hydratačné a "opravné" zložky z arganového oleja dostali rovno do vlasu. Prípravok sa aplikuje tiež pomocou pumpičky - jedna až dve stlačenia na moje polodlhé vlasy úplne stačí; vždy vtieram do vlhkých vlasov. S rozčesávaním vlasov mi to veľmi nepomáha - sú len o trocha menej zauzlené ako bez prípravku, ale ako som už písala, to zlepšenie, ten zdravý lesk, tak ten tam je!

A aký kozmetický prípravok by ste aktuálne "vypichli" vy? Čo vás zatiaľ za tento rok prekvapilo - milo alebo aj negatívne? Prípadne skúšali ste už niektorý z vyššie uvedených?
BB

10 komentárov:

  1. ten púder by som vyskúšala...
    ja osobne fičím na kiwi sade od Farmony, ktorá je (hoci je poľská :D) je tiež známejšia vďaka svojej kvalite... najviac ma dostalo ich kiwi telové maslo, na ktorom som momentálne doslova závislá. Doteraz som nevedela, čo na tých telových maslách, kto má, ale toto je skvelé. Je to také hustejšie ako telové mlieko, pritom sa to veľmi rýchlo vstrebáva a o chvíľu, akoby si pocitovo na sebe nemala nič, ale pokožke to viditeľne urobí dobre. Nevraviac o jemnej kiwi vôni. :D Proste skvelé!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V prvom momente mi názov nič nepovedal, ale teraz pozerám nejaké obrázky na nete a vidím, že šak to je ten peeling, čo má svokra v kúpeľni!!! A ten voňal brutálne! Potajomky som ho používala... lebo vlastne neviem či patril jej alebo "budúcej švagrinej"(nechcem to komplikovať koho brata frajerka =D). A zajtra mi povieš, kde to kupuješ, lebo na nete mi to vyhodilo len polské stránky.=D

      Odstrániť
  2. Všetky produkty ma zaujali :) Ten šampón vyzerá úžasne, musí mať naozaj nádhernú vôňu

    www.frenchstyle.eu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vrelo odporúčam každý jeden. Od Mylo som mala dokonca aj levandulové mydlo - klasickú kocku s kýskami sušenej levandule - to mydlo som zbožňovala, ale, žial, rýchlo sa míňa. Tiež mám bambucké maslo ovoňané pomarančom... to ma až tak nezaujalo, ale ja celkove nemám nejak rada bambucké maslá.
      Čo sa týka šampónu - áno - naozaj krásne vonia. Nie je priveľmi sladký, naozaj, skôr svieži, kvetinovo-ovocný.

      Odstrániť
  3. To sérum Mylo mám v pláne skúsiť. Tiež mám síce mastnú pleť, ale olejov sa už nebojím. U mňa momentálne boduje od Alverde rad Wildrose, mám pleťový olej a tiež odličovacie mlieko. Jednak majú produkty krásnu vôňu a jednak sú úžasné. Olej sa vstrebe do pleti, ak použijem predtým trochu vody, inak mu to ide horšie, ale to je bežné pri olejoch.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teším sa na recenziu. Som zvedavá či aj ty budeš tak spokojná s tým sérum. Mne sa to moje už minulo, tak plánujem kúpiť také, ktoré je určené na môj typ pleti. Inak ako som písala o komentár vyššie, mám od nich aj bambucké maslo a mala som aj levanduľové mydlo - za mňa osobne zatiaľ naj prírodná kozmetika.
      Skúsim sa mrknúť aj na produkty od Alverde. Dlho som od nich nič nemala - naposledy deodorant. Ale nie som si úplne istá tou ružovou radou. Skúšala som ružovú vodu na pleť, ale vôbec mi to nesadlo.=/
      Inak myslíš, že aj to sérum od Myla by bolo dobré nanášať na vlhkú tvár? Vôbec ma to nenapadlo, ale tiež som nemala nejak problém s tou vstrebateľnosťou....

      Odstrániť
    2. Všetky olejové produkty sa do pleti rýchlejšie vstrebú ak predtým pleť niečím navlhčíš, ideálne nie vodou z vodovodu ale pleťovou. Voda z vodovodu pleť vraj vysušuje. Rovnako ak máš nejaký pleťový krém či iný produkt, ktorý cítiš, že ti sedí na pleti tak to môžeš tiež skúsiť takto. Ja na tento účel používa ružovú vodu a potom sa vstrebe do pleti všetko.

      Odstrániť
  4. jeee to isté sérum od MYLO som mala a bola som veľmi spokojná :)
    a kórejskú kozmetiku vždy obdivujem, veľmi sa mi páči ten púder :) u nich mi najmä vyhovuje to, že odtieňmi mi ich vecia sedia, lebo je to všetko robené pre bledule
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten púder je ozaj skvelý. Momentálne mám od tejto značky aj emulziu a musím povedať, že je perfektná a v dobrom ma prekvapila - nečakala som od nej veľa.=D A o balení ani nehovorím, to je prekrásne, hoci... trocha dosť nepraktické.
      A súhlasím aj s tými odtieňmi. Hlavne pri mnohých produktoch si už viem aj vybrať "studenú bledú", ktorá je viacej do ružova a "teplú bledú", ktorá je béžovejšia. Jednoducho super.=D

      Odstrániť
  5. FIha, pre mna uplne neznáme produkty, nemám skusenost ani s jedným. Ale serum vyzerá fakt dobre a aj puder, aj ked voči korejskym produktom som trochu podozrievava.
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť